Pagina's

maandag 1 april 2013

PB33Q
Eigenlijk stond ik er in het begin niet helemaal bij stil en natuurlijk in mijn achterhoofd dat op op 30 april de troonswisseling zal plaatsvinden. Loek PA9LUC schudde mij wakker met zijn mededeling dat hij voor die periode bijzondere roepletters had aangevraagd. Doen reageerde ik en vroeg zelf om toch deze dagen een bijzonder tintje te geven en uit respect voor Koningin Beatrix dus de roepletters PB33Q (Prinses Beatrix 33 Queen -Koningin-) aan. Ik zal met de roepletters actief zijn van 20 april t/m 1 mei. De website is:  http://pa7da.jouwweb.nl/pb33q en de QSL graag via het Dutch QSL Bureau. Tijdens deze periode zijn verder actief:
PA33KBX in Zeeuws Vlaanderen
PB2013KING = PA9LUC
PA6KING = PA3FD
PC6KING = PC7C
PD6KING = PD9ND
PE6KING = PE1KFC
PG6KING = PB2JJ
PA13KING = PA9JO
PA200KING = PD5ROB
PB200KING = PA1TX
PC13KING = PA1DV
PA30ALEX = PA9R
Veel plezier gewenst na 20 april
Jaap


Geen opmerkingen:

Een reactie posten